Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~fog | użytkownik

imię i nazwiskofog adres zarejestrowany30.06.2006 @05:54:10 ostatnio na stronie29.07.2014 @04:17:21



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty30 komentarze3754 posty na forum0

komputer / sprzęt
komp: coś na czym śmiga Leopard

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Apeiron    28.06.2007 @22:10:36
Z nowymi digartami ; P
_______
Marzę o tym, by być jak George Sand... lub szczupłą być niczym asymptota I spotkac bądźkiedy przystojnego de Morgana... M.
~Apeiron    27.06.2007 @18:58:04
No ciiiiiiś ;P
_______
Marzę o tym, by być jak George Sand... lub szczupłą być niczym asymptota I spotkac bądźkiedy przystojnego de Morgana... M.
~DadaArt    27.06.2007 @10:35:25
fajnie wrócić po długim czasie i stwierdzić, iż u Pana nic się nie zmienia, co jest faktem dobrym - jak zawsze klimat pogłębiony opisami. nie będę komentować prac, bo ciągle musiałabym się powtarzać w swych zachwytach, toteż po prostu daję Panu DD za całokształt
~butterfly15    05.06.2007 @17:49:58
hej proszę Pana! Co to za zastój, przestój, blokada jakas! Proszę natychmiast coś dodać!
_______
plus-minus-nieskończoność, twojej dawnej, mojej...dzisiejszej
~butterfly15    30.05.2007 @11:24:22
szalenie mi miło*
_______
plus-minus-nieskończoność, twojej dawnej, mojej...dzisiejszej
~butterfly15    29.05.2007 @15:41:53
żartujesz chyba??;PP
_______
plus-minus-nieskończoność, twojej dawnej, mojej...dzisiejszej
~tigran    28.05.2007 @09:40:15
Dzięki
^Dziumka    28.05.2007 @00:49:03
_______
mój styl i mój świat, brak jest w nim zasad
^Dziumka    27.05.2007 @23:42:10
dziekuje
_______
mój styl i mój świat, brak jest w nim zasad
~st4t1c    27.05.2007 @23:04:40
thx
super galeria.
_______
"Są dwie nieograniczone rzeczy: wszechświat i ludzka głupota. Chociaż, co do tego pierwszego mam wątpliwości" - Albert Einstein
~WitrazeWieczoru    19.05.2007 @23:19:01
Tak jakos zajrzałam..cichutko tu u Ciebie...Pozdrawiam ciepło
_______
...ranią dłonie kolce róż...
^UzA    17.05.2007 @21:28:03
feeee ja wole taki przezroczysty

:D
_______
bloodstreamruns
^UzA    17.05.2007 @10:05:41
sok no na bank

pozdro z poludnia ;P
_______
bloodstreamruns
~niemysza    14.05.2007 @08:36:40
to grafika pse pana :D

dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam

~Gamilga    03.05.2007 @17:26:55
laaal, dziekuje
_______
~Wladzix    03.05.2007 @13:57:03
no taka dziwna
~aniiam    03.05.2007 @08:09:36
~aniiam    02.05.2007 @21:35:46
Uza?
chyba nie zrozumiałam :P
^UzA    02.05.2007 @21:32:09
_______
bloodstreamruns
^IwonaWolanin    01.05.2007 @22:02:06
Proszę bardzo
~malutka123453    23.04.2007 @18:39:00
Dzięki
_______
zapraszam do siebie
~bubaa    22.04.2007 @09:34:18
spoko da sie zalatwic ;]
~butterfly15    21.04.2007 @22:21:25
Proszę Pana, proszę o nieodczarowywanie mnie z tego pięknego stanu. Jedynie większa ilość takich fotografii..może wpłynąć na jeszcze większe moje zafascynowanie...
_______
plus-minus-nieskończoność, twojej dawnej, mojej...dzisiejszej
~SirMK    21.04.2007 @19:53:25
_______
suck.my.kiss
~Nessea    21.04.2007 @17:19:15
dzięki
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 64 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt